【蛋老師微觀日本 143】半身不遂乘客爬上飛機

睇完會O嘴的新聞。詳細睇埋內文會發現不是航空公司錯晒。只是前線員工唔係好能夠彈性,個客又有返咁上下執著…

木島英登先生中學時代開始半身不遂,但很喜歡去旅行,向來都無遇到咩大問題,但今次機場方面就似乎因為比較細?設備不足?安全考慮?於是Vanilla Air好突兀咁答:「歩けない人は乗れない」(行唔到路嘅人唔可以坐)(汗)

本來去程都靠同行朋友連人帶輪椅抬左佢上機,但回程仍然受到阻撓,表示「同行者の手伝いのもと、自力で階段昇降をできるなら搭乗できる」(同行人士協助下,能夠自己上落樓梯可以乘搭),於是發展出呢個令人好尷尬嘅”留難傷殘人士”畫面(暴汗)而導致今日總務部長需要出面道歉。

同類形情況相信不會再發生,因為事件5號發生之後,機場14號已經引入相關設備可以解決呢種情況。

同學們去日本小鎮機場嘅情況越來越多,慢慢會發現小鎮同大城市嘅分別有時候真係幾大的。

唉…真係… 唯有又學個句子:
「何(なん)と言(い)ったらいいか、わからない」
我都唔知講咩好。

關聯詞彙
奄美空港(あまみ くうこう)
車いす(くるま いす) - 輪椅

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。