如何”成功地”道歉

早前因為日本火車早了20秒開車所以道歉,令到好多香港人覺得” #這些機會 ”的事情引起的迴響頗大,所以今日打算說說有關日本人認為怎樣叫做"成功的"道歉。

此等”謝罪大法”似乎不單作為企業公開道歉合用,分分鐘女朋友嬲嬲豬都岩用。

根據集體回憶,自從2000年雪印集團食物中毒事件看來,大部分都唔見得好成功。
謝罪力(即係謝罪-bility~)需要具備3個元素

1) 要表達到對對方的關懷(「相手のケア」)。即係就算高官出來飲鉛水,其實大家都唔會熄怒,況且高官們無道歉所以無咩參考價值。又例如係女朋友嘅case,你整爛左女友個Hello Kitty限量版水杯,你道歉話下期唔買Winning 11(? E? 好似已經出左)係無用嘅,你應該要話買返個Hello Kitty焗爐俾佢。

2) 真正有實權的公司高層眾人出來道歉。不過重點係唔可以去到社長咁高先制止到問題,否則公眾會覺得”咁就死得啦”!有點類似,女友嬲嬲豬你亦千萬唔好抬阿媽出黎,呢部分應該唔洗多解釋。

3) Why/Where/How要清楚掌握。即係唔好唔知錯咩就話係水喉匠(Sorry, 我仍然係諗起呢個例子)問題,否則大家根本唔覺得有誠意。又同樣,同女友道歉(就算係都)千萬唔好話”我都唔知錯咩架”咁。

#あなたの謝罪力は?

關聯詞彙
謝罪力(しゃざい りょく)―指道歉。咁要幾嚴重就要再看情況喇
Why/Where/How – なぜ、どこ、どのようにダメ?

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。