【勤勞感謝日】都唔可以做免費勞工!

【勤勞感謝日】都唔可以做免費勞工!(握拳)

J同學同 #蛋老師 表示,之前因為希望令自己Portfolio更好睇,係美容展遇到「セ〇〇〇(CEZAXXX)」日本化妝品牌香港總代理,同意免費幫對方翻譯Catalogue。

係免費,連45個like & Share都無。(呆)

對方理由係「我日文唔叻,我地又無 budget請人翻譯最新代理嘅洗頭水 catalog,不如你幫下手丫!(下省一萬字)」
而最最最無辜嘅係,今日對方(因為唔知J同學係雞蛋仔之一)同蛋老師話自己Catalogue已經花了一大筆錢找人翻譯好(!?)發現露餡之後仲就突然破口大罵嚴重侮辱字眼(唔係一個X可以代表到) 以求脫身。

呢類型嘅post同抽林鄭水嘅內容一樣,可以嘅話我真係唔太想出。
但麻煩各位同學,如果你好心想免費幫人,都應該小心篩選機構背景。
幾十萬一批貨進口來香港,咩叫無Budget呢?

我花左好多時間同錢學日文 ← 同我大聲對住塊鏡讀10次 !!!!! (怒!!!)

#世界真細小

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。