1月31日は愛妻の日

好危險~! 大聲d周圍share唔好俾d老婆知道~!! (茶)
1月31日は 日本の 愛妻(あいさい)の日(ひ)です。

呢個節日相對地新,2006年先出現的。亦唔係隨便有人話係就係的,而係需要透過正式同 日本記念日協会 提出名称・日付・由来・目的・活動,認可之後先可以的確立的。

而愛妻の日係由2005年成立的 日本愛妻家協会 於2006年成功登記的~
愛妻家協會還有據點的,位於群馬県、嬬恋村。
選呢一日嘅原因都係日本好常見的: 語呂(ごろ)合わせ(あわせ) 。即係所謂合轍押韻/雙關語等等"其實可以咁讀丫~"嘅文字遊戲而定嘅。

而 1 睇起來似 i (アイ) ,31又可以讀 サイ,於是就登記左喇!
有興趣配合一下嘅男士可以快D買少少野返去儲下分?

至於愛夫の日?









冇wor。咩黎架?

關聯詞彙
愛妻(あいさい)
名称(めいしょう)
日付(ひづけ)
由来(ゆらい)
目的(もくてき)
活動(かつどう)
愛妻家(あいさい か)-~家,日文裡面是指某某類人。例如「努力家(どりょくか)」
例文:
彼は本当に努力家です。

日本記念日協会 http://www.kinenbi.gr.jp/

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。