點解日本人冬天要食柑?🍊

其實原因好簡單 - 因為方便~
首先冬天蜜柑當造😬然後平平地😬又放得😬最緊要係可以徒手吃😬仲能夠滿足冬天食下甜野嘅願望, #放係衫袖 又得,得左~!🤗

蜜柑(みかん)裡面最有名嘅係 温州みかん。偶然都有日本人唔肯定應該讀うんしゅう 定 おんしゅう,不過因為歷史背景嘅原因,要讀うんしゅう先得。

話說蜜柑係唐朝時期由遣唐使(けんとうし,即係唐朝由日本派到中土嘅國費 #留學生)帶回日本的,然後400年前偶然之下係鹿児島県發現古樹,翻查文獻紀錄應該屬於當時從中土帶回的品種異變出來的,認真的日本人仲有做埋DNA鑑定。
命名時用了種子來源地的中國地名,所以正式名稱就是
・温州みかん(うんしゅうみかん)
反而中國的溫州日文讀
・中国の温州市(中国のおんしゅうし)

英文名就用”Satsuma Orange”,Satsuma(薩摩、さつま)係鹿兒島古名。
日本人仲調查過,在英語系國家例如加拿大,美國,澳洲等,因為常見邊睇電視邊食柑,所以仲會叫做TV orange咁話。

所以冬天必備三寶一定唔少得蜜柑喇~

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。