公立中學LGBT-friendly的校服

打破傳統的做法好抵讚~!
位於千葉県的公立中學經過有關人士和家長*全無前設的討論後,決定下學期開始,容許男女生都自由選擇下半身穿著褲/半截裙。上半身統一中性外套,另外領口裝飾可以自由選擇蝴蝶/領帶!👏👏👏

此舉是考慮到同學們的各自性別認同+出櫃(カミングアウト)意向。
雖然有人話「咁你准許著便服咪無問題囉」,但因為同時會衍生早上選服裝等壓力,另外亦希望培養同學們身為學生的自覺性,所以得出這樣的決定。

公立學校能夠做到咁,真係好好。

有朋友話比「やはり俺の青春ラブコメはまちがっている。」裡面嘅戸塚彩加著呢條校服裙一定好可愛😂

忍唔住講,日本d校服同書包設計真係好鬼靚😍

關聯詞彙
*ゼロベース – zero-base。沒有任何基礎的(討論)
学(がく)ラン – 校服褸
セーラー服(ふく) – 水手服。俾蛋老師😍😍
カミングアウト – coming out。

http://nlab.itmedia.co.jp/nl/articles/1802/08/news082.html

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。