咩叫做型呢?呢D叫做型。

本年度諾貝爾醫學獎得主本庶佑先生出席於斯德哥爾摩舉行的領獎儀式時,以一襲袴(はかま)和羽織(はおり)盡顯民族尊嚴和風采,贏得國際間一片掌聲。表示對自己國家民族嘅驕傲,係可以咁高雅嘅(茶)。

諾貝爾頒獎典禮當然要求嚴格的正式着裝 – white tie and tails (白領結配整套燕尾禮服配件),袴 配 羽織為男士和裝嘅第一禮裝,地位等同西式的燕尾禮服。而且兩者有頗多異曲同工之妙,例如羽織(外套)一樣長及膝蓋,扣起羽織的「羽織紐(前面白色結繩,約在胸前稍低位置)」亦彷如白領呔,非常莊重。

順帶一提,女裝的話已婚女性第一禮裝為「黒留袖」另外必須配備「広末(扇子)」,未婚女性的話為「色留袖」或者振袖(未婚女子第一禮裝),色樣圖案等都有規定,穿錯了會很失禮。

很多朋友的第一套和裝都係「浴衣」,因為式樣簡單而且一般不會太貴,加上顏色艷麗,所以很受歡迎。

但「浴衣」都係留返同朋友出去玩先著,因為其實「浴衣」(都有個浴字啦!🙈)並非正式服裝,因為靚而著錯出席如宴會或開幕典禮等等正式場合,會令看得懂的人有「著泳褲出席」一般難受。千萬不要以為冇咁容易睇得出,先不論布料,只要看領口「有另一重領?冇?!」再看看腳就無所遁形。

結論:和裝是另外一個完整概念的民族服飾,型同○(數字🖐🏼+✌🏼)只差一線。

😌夾硬key自己上去同場嘅蛋老師著嘅係振袖,符合規格要求㗎~ 🤣

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。