日本防痴漢人氣APP

警視庁開發的防痴漢APP錄得23萬7000個下載!官方APP來說簡直係破紀錄的一枝獨秀(唉…你睇下香港政府d app就知啦😩)。

呢個app提供2個功能
1) 展示「痴漢です。助けてください」- (非禮!請救我!)
2) 大聲發出警報「やめてください」(請你停止)

或者大家會覺得咁又有咩用,但日本很多女性(其實不單止女性啦~)一來因為太驚,二來因為羞於啟齒,於是事發時不知所措,所以呢個app對受害人很有用。

相關詞彙
★痴漢(ちかん)-人物稱呼。所以對應的廣東話應該係「鹹濕佬」?曾經有同學問過,萬一犯人是女人咁點?oh sorry, 呢個字仍然未性別平等,如果係犯案現場求救果種,女性非禮犯都係叫「痴漢」。(我知..我知..🤦🏻‍♀️)「痴女(ちじょ)」用法唔係咁(汗)。
★想加強語氣可以用「やめろ!」去喝止對方喔。

🔎 https://www.afpbb.com/articles/-/3226064?cx_amp=all&act=all

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。