自作自演

自作自演(じさく じえん)

又係學生字嘅時間喇!#希望睇到呢個post嘅朋友都先為科大嘅周同學打打氣。💪🏼💪🏼 #元気を分けてあげたい です!

★自作自演(じさく じえん)-無論如何都想講左呢個先,即係廣東話嘅自導自演。呢度嘅"作"係指創作/作品。
另附上熟悉IT的朋友介紹的FB page的”投稿時間”(即係大公報個19:54分預知未來post)請大家參考下。(#蛋老師 都好想知如何date back到”54分”。)

★親中派(しん ちゅう は)- 日文裡面亦好經常用”派”來指某某陣營的擁護者,民主派(みんしゅは)、猫派(ねこ は)、犬派(いぬ は)。
皆さんは犬派ですか?猫派ですか?

★選挙(せんきょ)

★候補者(こうほ しゃ)- 被選擇的對象, 呢度講緊選舉, 即候選人。亦可以應用於其他方面架!例如戀愛~

★刺す(さす)-除利刃之外,其實呢個動詞用途很廣泛,例如被蚊咬🤣都得。甚至抽象的五感都可以用,「異臭が鼻を刺す」(異臭刺鼻)

★指摘(してき)-除了跟中文相同的意思外,還有"指出"的意思。

★刃物(はもの)-一切有"刃"能切斷事物的都屬於此類,從刀劍到較剪~

★命(いのち)に 別状(べつじょう)なし - "沒有性命危險"

M同學提問:右上角「いま知る」是什麼?
即係”依家了解”。平日教科書上見到的"知る"多用於"知道一個資訊",不過多用途的字其實涵蓋範圍非常廣泛,是最難掌握的字。"知る"其實是指對一個事物的發生/存在/價值有所認知和掌握,是"增加知識和學習"的一種呢。(茶)

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。