貨車司機!便利店員!準備~~

自民党「外国人労働者等特別委員会」(執政黨內負責研究外國人簽證/勞動力嘅小組)建議增設「便利店業」、「貨車運輸業」和「產業廢棄處理(工業廢料回收)」到「特定技能」簽證的合資格申請行業。
即係話,如果建議獲得接納,就有可能會出現「申請去日本做7仔」「申請喺日本揸Call4Van(嗯?)」嘅情況喇。
各位司機朋友、便利店朋友~ 收工好過嚟上堂喇💪🏼
補充:特定技能簽證係2018年確立為重點,為人手嚴重不足的業界提供「有一定技能和即戰力(そくせんりょく、能即時上任發揮技能)人才的簽證。」
CALL4VAN 客貨車
Mil Mill 喵坊
🔎 https://news.yahoo.co.jp/articles/80169da56c8e6f64ae71c15a4d752a1de81fc2d1?fbclid=IwAR03oieOcKTbBVPOCQubYnj-t67xPvYcOI4JGpf0my-4QFqaiHqB_JMaT-A

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。