東京都知事選舉海報

可以話係errrrrr(希望用一個更正面嘅字眼)百花齊放!果d咩「世界和平」「經濟會更好」嘅口號實在太普通,蛋老師就唔多介紹喇🙈(誤?)
但呢2位嘅競選海報又出位咗d,所以介紹一下
★ 後藤輝樹 - cos 魯路修🙈(學生話我知㗎)。仲全情投入埋魯路修有命令他人服從能力嘅對白「ルルーシュ・ヴィ・ブリタニアが命じる 我が問いに答えよ」改做「後藤輝樹が命じる 私に投票せよ」(後藤樹輝命令你 投票俾我」🙈(哎呀⋯係咪我太唔投入)
後藤候選人之前2016年都曾經參選,當時形象都好「突出」下。本身曾經是暴走族、曾經在歌舞伎町夜總會任職「ボーイさん」(男職員,並不是牛郎。負責類似waiter、keep酒、聯絡牛郎⋯等等雜物)。是個非一般的候選人。
★平塚正幸 - 「コロナはただの風邪」(新冠只不過是感冒)、整件事係政府同媒體個炒作、口罩/社交距離/自我隔離/3密(密閉、密集、密接)都冇必要。👈🏼以上是他的競選口號。而且官方twitter看起來,支持者都唔係小貓三幾隻。
不過多元化選舉係民主嘅體現,的確係好事喇㗎~ 希望各位東京都民都出嚟好好投票哦

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。