「菅义伟是中国人吗」

★菅 義偉(すが よしひで)- 要識讀佢個名喇~ 已經成為日常生活老是常出現的生字喇。之前另一任姓氏寫法漢字相同的菅直人首相之後,應該冇人誤會係「管」(睇真D~!!唔係同一個字~~)
漢字名令內地網民在百度搜查「菅义伟是中国人吗」添~日本網民認為係「キテレツなもの」(奇天烈的東西。指「奇妙、奇異、不可思議」)
★菅直人(かん なおと)ー 第94任首相。同菅 義偉並沒有親戚關係,姓氏的寫法相同,但讀音不一樣。
★就任(しゅうにん)する
菅 義偉9月16日就任為日本新任總理大臣之後,岐阜県土岐市美濃燒專門製作歷代總理大臣日式茶杯的「山志製陶所」立刻開始發售加左佢頭像嘅茶杯,盛惠500yen(連稅)。據說9月14日為止已經收到1萬張訂單(!!)
🔎 https://news.yahoo.co.jp/articles/0e2d55e362d3d37678e58a2a721c83984efccd79?fbclid=IwAR3oTr2IU2CJMJXUFSfNNtUzpUu7sow1ichLUZPCtEh7YrOQC8X581-Lxpc

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。