壽司郎2種醬汁

朋友問「呢2隻醬汁有咩唔同」(圖)。

★甘だれ(あまだれ)
屬於可以自己喺屋企整嘅醬汁。其實係醬油(しょうゆ)+ 味醂(みりん)+糖+高湯(だし)煮成,組合和比例都因人而異。味醂其實是用糯米釀成的甜料理酒,仲有糖,所以睇組合同個名都知,係甜嘅(有點廢話🤣)。其實同香港原創、蜚聲國際嘅「瑞士汁」嘅組合大同小異~係咪即刻好有親切感呢?

鰻魚/穴子壽司上面有點「杰身」果種就係喇。你睇下スシロー個樽嘅設計,一身都係鰻魚🤣。平日日常生活亦會配燒年糕或者串燒雞嚟食。
日本電視節目仲介紹過同粟米壽司好夾咁話🤔唔知大家有冇試過呢?

★合わせ醤油(あわせじょうゆ)
合わせ(あわせ)本身就是混合/mix的意思。日本也是一個醬油大國,配合不同食材和料理,有各種不同醬油。壽司郎的組合如何不得而知,傳統意義上合わせ醤油一般都混合有高湯和金橘類材料。

幾時用邊種醬料基本上都冇乜特別規定,不過知道佢哋係咩嚟咪可以開開心心自由配搭囉~ 做人最緊要有得揀

#其實我未試過喺壽司郎堂食
#唔知原來有咁多種醬料🤣

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。