躺平主義

躺平主義成為話題,令蛋老師想講講有關「瞓覺」。
作為人類日常活動,所有語言裡面對「瞓」大概都有很多說法,所以今次挑選了幾個比較常用又常混淆的來說說。

我是令大家易睇d嘅橫線*
💁🏻♀狀態有分別喔
◎寝る(ねる)- 瞓低。可以唔需要入睡。不過除非同以下2個字極力區別,否則大致上都係解釋做「瞓」。
例如:ベッドに寝てケータイをいじる
(訓喺床度玩手機😗)
◎眠る(ねむる)- 入睡。即係瞓著,(可以)有鼻鼾果種🤣
◎横になる(よこになる)- 橫躺。譬如睇醫生果陣會聽到,同瞓著無關(🤣雖然你可以)

我是令大家易睇d嘅橫線*
💁🏻♀睡姿有分別喔
◎仰向け(あおむけ)- 仰臥,即係頭向上瞓低
◎俯せ(うつぶせ)- 俯伏,即係頭向下瞓低

我是令大家易睇d嘅橫線*
💁🏻♀視覺效果有分別喔
◎横たわる(よこたわる)- 尤其是水平看起來,就會見到「一條人」咁躺!平!譬如臥佛就係其中一種喇。
◎寝そべる(ねそべる)- 都係躺!平!不過如果一定要區分,其實呢個字好多時指趴喺度,胸口貼地。

😤不過呢個字好容易中伏⚠️
食べる、食べて
寝そべる、寝そべって👈🏻佢居然夠膽係「五段活用動詞(或稱Group 1)」😫

我是令大家易睇d嘅橫線*
💁🏻♀Hea嘅程度有分別喔
◎ゴロゴロ – 訓低,碌來碌去,碌碌碌碌碌…..最hea係佢😗。
◎ゴロンとする – 碌低~訓。

所以其實有d動作係可以有多過一個字描述的哦。
既然「躺平主義」就係佛系+無欲無求+hea的消極抵抗混合體,所以大家 #不用分得那麼細🤣。

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。