大叔的愛 おっさんずラブ 港日對白對比 EP15(下)

😌 蛋老師繼續陪你睇~ ☺️❤
第15集的文化差異很多,訊息量很大,所以分成上中下3篇。

◎田田力挽狂瀾~~~
港日兩邊最大的不同是,日版嘅田田5年前曾經拍拖,而港版是個A0小朋友。
最後奪命狂奔式追趕愛情,阿牧再強調「同我一齊唔會有幸福」之後嘅表白,不同嘅人設出現咗分歧。日版演繹其實向來都更為激動。

🇯🇵日版:「お前はさ、いっつもこうやって勝手に決めんなよ」(你條友唔好下下都咁自把自為!)
🇭🇰港版:「我大個仔喇,呢一次俾我自己決定,好唔好?」(立即代答:好!)
忍唔住吐槽:人哋KK咪又係咁勇往直前~~~

我認為日版阿牧屬於賢妻型,而港版比較sharp。

◎反攻
基於句子結構嘅分別,廣東話斷成2句(如圖)
不過日文就可以駁埋一齊,用「~そんなわけない」(冇d咁嘅事lor)去否定前面一句「你唔好再咁喇吓!」。田田識玩喇🤤

不過畫面方面,最後呢一幕🇭🇰港版去得好盡,大頭錫錫💋
🇯🇵日版就停喺呢個位㗎咋!!
🤤我冇投訴㗎喇,我表示滿意

◎交代工作情況
留意肢體語言。🇯🇵田田好似真係長大咗喇,站姿同第一集大有不同,而且講說話表現出大將之風(雖然用「俺」其實over,證明拿捏仍然不夠成熟🤣)。🇯🇵日版嘅部長並非三失中年,佢繼續留任,最後亦有同阿牧拍一下膊頭一笑泯恩仇(?)。

🇭🇰港版嘛~Q房網啱啱宣佈順應民意,Darren係九龍區分區經理,升返KK做香港區分區經理🤣

15集內容大致上完成,可能仲有多少拾遺(視乎大家鍾唔鍾意睇啦~)
希望日後都繼續透過語言,同各位一齊欣賞唔同嘅內容☺️

唉~~好彩田田有生性咋😮‍💨

😌 #識日文嘅重要性
#D圖好難cap😮‍💨

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。