【東京奧運】😲無限君 橋本大輝🇯🇵

另一個令蛋老師懷疑係日劇劇情嘅選手🏅 橋本大輝(はしもと だいき)

橋本家3兄弟全部都係體操選手。
大哥拓弥、二哥健吾、三弟大輝☺️(內心:日劇!日劇情節!)

據橋本媽媽祥子(あきこ)回憶說一開始小兒子6歲時因為追逐哥哥們的身影而開始練習體操,當媽媽發現佢內心竟然對體操有所牴觸,她感到很意外。(….這是「Touch」?)因為她一直覺得老三是因為自己喜歡才開始體操的。大輝小學到初中都冇做出很突出嘅表現而且經常受傷。

事情喺佢入高中之後出現戲劇性變化:大輝因為偶然機會跟2004年奧運體操金牌得主冨田洋之先生見面握手,之後突然好像蝴蝶破繭而出一樣,高中二年級直接成為校際賽個人總冠軍。高三更上一層樓,一口氣橫掃學界3大獎項。當時負責訓練嘅水鳥寿思老師問曾經問「你目標是?」,大輝答「希望成為高中3冠王」。老師說:「你要以成為奧運選手為目標」。老師對他評價極高叫他「無限くん」。半年後,老師預言成真。今日,老師再次證明自己眼光獨到。

高中畢業,當大家都以為佢會繼續同2位哥哥一樣進入東海大學嘅時候,佢選擇咗順天堂大學。點解?因為對佢體操生涯有特殊意義嘅冨田洋之先生喺順天堂體操部嘅專任教練💪🏻(係咪即係盧比度叔叔😲?)。

大家最喜歡嘅題外話時段。
無限君其中一個熱搜Keyword係「肌肉」。咳咳…我貼一張圖(左)。日本姨姨們大叫「橋本の筋肉がやばい」(佢身肌肉真係搞唔掂🤤)「鋼のようで美しい」(好像鋼鐵般美)。而佢充滿自信嘅程度甚至嚇親媽媽,(右下圖)完成動作之後舉手叫觀眾「拍手啦」🤣

另外無限君亦係一個不輸於 #Mike導 嘅志氣Bite生成機,而且以肉眼可見嘅速度急速蛻變:

◎ 「五輪に出るなんて*夢のまた夢。そういうところに行くのは、限られた人だけだと思っていました」。
(參加奧運是夢想中的夢想,我覺得只有很有限的人能夠去到。)
*是日文一個慣用句,直譯是「夢裡面的夢」。

◎ 「自分に打ち勝った!」「来年はエースとしてチームを引っ張て行きたい」
(取得代表資格後)
(我擊敗了自己!明年我希望成為皇牌帶領日本前行)

◎「夢が目標になり、そして現実になった。東京オリンピックでは、団体でも個人でも金メダルをとりたい。^体操と言えば橋本大輝と言われるくらい、すごい演技を見せたい」
(夢想成為目標,然後目標成為現實。團體賽同個人賽我都想取得金牌。我希望將來大家會講『一講體操就諗起橋本大輝』,我想讓大家看到我厲害的表現。)
^N3文法哦!

◎「ここまで来たら出場を目指すだけじゃダメだ。日本のエースとして東京オリンピックで金メダルを取る」
(到了這一步我不能指希望出場。作為日本的皇牌我要在東京奧運取得金牌!)

◎ 「世界に僕の強さを知らしめたい」
(我想讓世界知道我有多強)

◎「ここで涙を流してしまうのはいまの状態に満足していることだと思う。チャンピオンは涙を流さずに、常に前だけを見ていると思う。笑ってこの試合を楽しめたのでよかった」
((指頒獎台)在這裡流淚的話表示我滿意現在的狀態。冠軍無淚只向前看。我很高興可以笑著享受這個比賽)

我知道你想問佢有冇女朋友。
今次….連日媒都話冇資料🤣
#係咪即係可以FF?🤣

金メダルおめでとうございます!

#我真係教日文㗎🙈

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。