👻又夜媽媽👻

日文題目:一間有👻(おばけ)嘅房間/地方係用邊個動詞㗎呢?

明晚22:30 開估

#我本來想講 #有邪嘢
#但我擔心同學會話係邪花
🤪 #好學術

8月24日 22:30公佈蚊型調查結果。選項3個
a. ある
b. いる
c. 〇〇

如果必須要a/b 2選1,日本人普遍反應會被逼埋牆角
🇯🇵「咁…咁b. いる」
💁🏻♀「點解呢?」
🇯🇵「會郁/生物嚟㗎嘛」
😳「生物嚟?紅豆泥(本当に)?日籍嘅👻係生物嚟?」
🇯🇵 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

不過如果選項係open,即係c. 〇〇 可以隨便填其他動詞的話,一般來說這個位置最自然嘅選項係「出る(でる)」。即係指「有鬼魂👻出沒的房間」。

再試一次問「咁如果b いる/c.出る 2選1呢?」就會發現呢個位置其實本來就有很大的個人差別。其中一個受訪人士答得特別有趣,大阪人嘅幽默感真係不負眾望。

🇯🇵「c!b唔得!」
💁🏻♀「點解呢?」
🇯🇵「b. いる我會覺得佢長期喺度lor。咁我唔通同佢打招呼『こんにちは!おばけさん』?」
💁🏻♀ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

至於其他千奇百怪…咳咳…我意思係「充滿創意」嘅答案,其實我覺得好值得鼓勵㗎☺️❤學語言,享受到過程、引發到思考~ 實在係好到令人滾動。
各位同學繼續努力哦!#大家嘅踴躍程度令我幾乎懷疑呢個係有獎問答遊戲🤣

🔞希望大家可以繼續支持 #蛋老師係日語界清泉, 為大家提供思考嘅話題😬

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。