【東京帕奧】 山田美幸神靈賜予的水中天才 🧅

山田美幸(やまだ みゆき)選手年僅14歲,她在100m背泳取得一面銀牌銀牌,刷新日本帕運史上最年少獎牌得主紀錄,同時也是日本隊本屆第一面獎牌。

來自新潟縣嘅山田選手的天生沒有雙臂,雙腳長短也不一,屬於嚴重身體障礙。
但只要佢落水游,驚人嘅速度令你唔覺得佢有身體障礙😳 ( #蛋老師 仲要…唔識游水🙈睇完只可以用目定口呆嚟形容)
野田文江教練(79歲)形容佢係「まさに水の申し子」(真係神嘅孩子)
◎申し子(もうしご) – 向神靈祈求而獲賜予的孩子,亦含有「擁有不可思議的力量的孩子」,引申解作天才。

小時候山田爸爸也常說 #自己是河童。
◎河童(かっぱ)- 日本傳說中的生物,水陸兩棲。引申解作熟諳水性的人。

由於需要就帕運展開強化訓練,但訓練營或者遠途移動對山田選手的身體障礙而言是很大的困難,家人內部溝通過之後,2019年1月由爸爸一錘定音「この船に乗ってみよう(我們就試坐這艘船吧)!」而定案,將女兒送上了人生更高嘅舞台。

當時山田爸爸已經確診肺癌,備戰期間向大家公佈消息,又跟教練說「大丈夫。あの子はやれる(冇問題,佢得嘅)。」,可惜同年5月病逝。

訓練停頓個多月之後,她向教練說想再游水。
之後就沒有再在人前展現出喪父的哀傷。

取得銀牌🥈接受訪問時她表示,想告訴2年前離開的爸爸
「頑張ったよ。私もカッパになったよ」
( #我有努力。#我都係河童喇)😭

山田選手現在是中三學生,平日積極學英文。#希望將來可以同外國人交流。
大家有冇得到鼓勵呢?記得自己當初學日文嘅初心嘛?

其實世界上大部份嘅人都唔係天才,但如果你心裡面有夢想同目標,就要勇敢d,好似山田爸爸所講,「我哋就坐呢艘船啦!」唔坐上去試下,你點知結果呢?

🔎 https://news.yahoo.co.jp/articles/0409f9b8a5262af05da3e9aead9bf579766e1dc1

#唔好叫殘奧💪🏻
#先改變用字 #再改變觀感
#有夢想的人都很美
#為夢想奮鬥的精神力量很美

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。