日本新紙幣 10000円 付印💴

講咗都有一段時間下嘅日本新紙幣,首先付印嘅係10000yen。
榮登最新「10000円の人」的是有「近代日本経済の父(近代日本經濟之父)」美譽嘅渋沢栄一(しぶさわ えいいち)先生,紙幣背後是東京車站~

紙幣有故意放大數字以方便弱視人士和外國人。
另外最特別嘅係紙幣上嘅公仔識郁㗎!!!
(咳咳…我專業d)
◎回転(かいてん)できる ー 轉動。所以下中、下右圖片裡面,2張嘅圖中人物嘅頭部轉向不一樣。

而財務大臣麻生太郎指出「今の時代にふさわしい紙幣だと自負している(是與現今時代相稱的紙幣而感到自豪)」

忍唔住吐槽點係……大臣…你好唔好索性除咗個口罩佢😩 睇得 #蛋老師 有d肉緊。
呢種做法叫做「片耳にマスクをぶら下げる(單邊耳朵垂下口罩)」,其實日本政府都宣佈過並不建議呢種做法㗎😩

5000yen,1000yen都會於秋天陸續付印。
500yen硬幣亦有更新防偽設計。
🔎 https://www3.nhk.or.jp/shutoken-news/20210901/1000069681.html

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。