【小鮮肉ブーム】

全版必讀!🤣太多鑑賞位置,#蛋老師 飲杯水冷靜d~

◎小鮮肉 – 立刻做咗個蚊型調查,其實日本人看到並不會產生華人那種「會心微笑」嘅感覺。佢哋見到個「肉」字其實只會聯想到食物🤤 我指真係吞入肚果d(唔准諗太多~~!!)。

經過努力講解,形容為「若い肉体(わかいにくたい)」之後,佢哋係get到嘅~ 然後一人一句曖昧笑
🤤「酒池肉林(しゅちにくりん)!」(拿拿拿~呢個識d嘢~!)
🥴「カニバリズムかと思った」(以為係食人肉「cannibalism」)(拿…你都識d嘢,不過係識咗第二d嘢🤣)

◎ブーム ー Boom。一股熱潮

從來冇諗過有人咁認真咁定義 #小鮮肉
原文:「整った顔立ちに、おしゃれでスリムな体型の完璧な髪形をした男性アイドル」
(端正的面容,打扮入時/優美、體型瘦削、髮型完美的男性偶像)
🚬突然發現…..姨母笑唔出添😮‍💨

◎至於「造星」類型的真人show,解釋是這樣的
原文:「芸能人を目指す若者を集め、厳しい育成コースを参加させ、視聴者の人気投票にかける、スター発掘番組」
(集結以成為藝人為目標的年輕人,讓他們參加嚴厲的育成過程,透過觀眾投票受歡迎程度的發掘明星節目)

嗯嗯~ 長知識了~~

#有一瞬以為右下角係 #姜濤 哦🤣

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。