點解要蛋老師要教🔞日文?

↓呢嘅就係其中一個重要原因
🔎 https://www.facebook.com/100063805891747/posts/263304149139780/?d=n
懶人包:德文「Hure」係妓女嘅意思。

任何語言,粗言穢語/成人話題「講唔講」係一個個人選擇,但你多少都要「識D」。
因為語言係溝通嘅工具(頭盔:齋為學術研究/睇論文用嘅除外),你唔講都有其他人講,講完你要應付到先係溝通。假定世界無菌無毒無粗言穢語實在太童話。

😌🚬well~(撥頭髮)
另一個教🔞嘅原因當然就係因為好玩啦,唔通日日講「I go to school by bus」「バスで学校へ行きます」咩。我都會悶㗎嘛~~~

題外話:所以單向哋背一批《旅遊用「咒語」》,日本旅行時enchant店員俾到隻叉🍴你,呢d並唔係溝通,係哈利波特魔法。背錯發音魔法就失效,如此而已。(又頭盔:如果目的只係希望旅行拎到叉,其實完全可行,並無貶義。)

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。