廁所用水

大阪大學醫學部附屬醫院部分大樓,錯誤將用於廁所嘅地下水水管,接入用於飲用的飲用水水管🤭😮‍💨自建立開始呢28年期間,員工同患者一直飲/洗手/漱口…等等都係用廁所水。

(我已經避開大家午飯時間)
不過~大家唔洗緊張,因為日本其實係用來自地下水等等的淡水沖廁的,本身係乾淨嘅。所以同香港用鹹水好唔同,受影響人士冇發現自己飲嘅水有問題,而且亦唔係「使用後」嘅廁所水🤭

例如上圖嘅座廁,上方連著洗手盤,其實目的都係環保哋利用清水洗手再流入水缸,留待下次沖廁用。而醫院本身一直有保留過去數年水質紀錄,現存最早紀錄是2004年,一直以來報告都顯示對水質沒有問題,對身體不構成影響。

即係話本身打算用來沖廁嘅淡水都好乾淨,不過知道咗真相實在令人…..感覺有點怪怪的😑lor~(港女tone)

好喇,咳咳~~
重點係,大家齊齊學下發生咁大件事嘅道歉方法。
首先衷心誠意講出「申し訳ありませんでした」(對過去嘅事)
然後來個九十度嘅鞠躬。特別留意兩手應該係放在身體前方。
睇下呢個「🙇🏻♀」係跪地土下座版本,拉直佢大家就明喇。
一般來說次序如下:
1)雙腳合攏,挺起胸膛坐直。將手指伸直合攏,放在大腿上。
2)說出道歉的句語
3)鞠躬到90度
4)停留最少10秒

所以大阪大學2位代表都好標準。
咳咳…跑題了。
D水唔係鉛水,飲用冇問題!

題外話。日本朋友聽到香港用海水感覺好shock咁話

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。