日本眾議院選舉 1.0 政治飯

選舉於本日舉行。根據2017年資料,年輕人投票率偏低:向來「10代」投票率偏低(原意指10-19歲,不過由於日本18歲)

◎ 10代:40.49%(日本18歲開始有投票權)
◎ 20代:33.85%
◎整體:53.68%

所以本年度又出現這個咖喱飯,是全國多個大學生活協同組合*呼籲投票的食品。
個樣有d似 #頹飯?🤣 仲有大中細任君選擇~

咖喱唔重要,因為重點係玩食字「そう政治(そうせいじ)」同香腸「ソーセージ」係同音字👏🏻

平平地又好飽肚,同學食過都讚好(唔覺意壓咗音添🤪)
有網民仲建議應該再扣一條腸,食字變成「ウィンナーは2本」取其諧音「Winnerは日本」,因為日文香腸可以叫「ウィンナー」又可以叫「ソーセージ」,果然高手在民間(可以慳多條腸先最勁🤣!)

一開始點解話「又」出現呢個咖喱呢?因為已經唔係第一次。2016年開始已經有玩呢個梗㗎喇~🤭仲譯埋英文名做「Political Curry and Rice」,即係 #政治飯 (誤)🤣

生活協同組合(せいかつきょうどうくみあい)- 簡稱「生協」。是大家共同出資組成的組織,主要協助採購/供應生活物品,台灣稱為合作社。

◎衆議院(しゅうぎいん)
◎選挙(せんきょ)

🔎 https://www3.nhk.or.jp/shutoken-news/20211026/1000071869.html

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。