一時感觸嘅一d想法

#蛋老師的日常 一時感觸嘅一d想法。

留學簽證入境日本終於有曙光。
一直以來同學們都已經批出資格,但由於日本政府一直封關,所以很多同學即使已經獲得資格,卻仍然不能入境。

然後日本當局上週五宣布緩和入境限制。
兵荒馬亂當中大家都希望得到更全面嘅資訊,希望快人一步入境。

接下來問題就來了:能找到的資料全部都是日文的😩(…廢話)。

#蛋老師 從來都強調「 #千祈唔好覺得讀日文學校係浪費時間」。
幾十年前移民舊金山嘅金山阿伯,生活係艱苦嘅,賺錢唔容易、機遇少、生活質素低….撇除被歧視嘅因素之外,語言絕對是其中一個致命傷。

日文學校係你投身日本社會前最後一個階段,有一批受過訓練的專家好好調整你的日語,而未來幾十年,只要你一日喺日本,你都要靠呢種語言「食糊」。
今日討論嘅係「只係」入境,如果將來大吉利是講嘅係天災人禍走難呢?
用呢個概念嘅話,莫講話1年,2年你都值得「浪費」。
(忍唔住:所以我唔係好明某d 專頁教人「唔洗識日文都可以移居日本」喺咩玩法?係呀~ 得㗎。跟住我笑而不語。)

今日嘅困境只係一時,同學們係可以憑努力突圍的💪🏻
但我希望勉勵各位同學記得今日你曾經好難過:你未學好日文,唔可以好似平時靠自己Google 、靠自己計畫、獨立自主。

困境會過去的。每一個階段都有屬於佢嘅學習。
今日我哋未準備好,將來有能力「覆桌」。

硬銷時間:下次留學代辦說明會係:12月4日
登記表格: https://bit.ly/3zQ1C52

#張圖隨便搵嘅
#右下角有魷魚遊戲🤣

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。