恐怖嘅新聞

今年最後一日都想講下呢單幾恐怖嘅新聞。
根據狀紙 ,一位三十多歲嘅日本已婚婦人,喺Twitter認識一位捐精者,於是喺丈夫同意下雙方性交10次結果如願懷孕,並誕下嬰兒。

婦人與丈夫育有一個10歲小朋友,所以並非不育而不符合向日本精子銀行申請嘅要求。但由於丈夫有遺傳病嘅可能性,於是轉向網上「個人捐精者」尋找提供者。

不過事後婦人發現呢一位自稱「京都大學畢業單身廿餘歲日本男性」「背景近似自己老公」嘅個人捐精者其實係一位「其他國立大學畢業嘅留學生,來自中國並已婚」,於是婦人將嬰兒交到兒童保護設施,即係棄養,並狀告捐精者要求賠償3億3000万円

🙄吐槽點太多,多到唔知應該由邊度開始講起。
簡稱CLS。呃人固然唔啱,但「貨不對辦」就掉?!咩人嚟㗎?!

蛋老師作為日文老師,我有點好奇捐精者嘅日文好到咩程度?定係全程默劇形式進行?
點解可以見面最少(假設冇其他嘢啦)10次都冇穿煲其實佢唔係一個native speaker?係咪好靚仔好夢幻所以冇發現有口音?
拿~佢自己話對捐精者並無「好意(こうい)」,意思係「無愛慕之意」

#我係咪要教 #呃蝦條 🙄

🔎 https://news.goo.ne.jp/article/abematimes/nation/abematimes-10010133.html

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。