少女煩惱相談(N4就睇得明!)

//被男朋友夾硬摸胸。我拒絕咗但佢冇即刻停止。
因為佢爸爸媽媽喺客廳所以我冇大聲叫「唔好(原文:やめて)」。我覺得同秋季學校舉行嘅性教育講座嘅例子一模一樣。總係覺得繼續同佢一齊好似好恐怖。而且當時好Panic所以我連「打搞晒」都冇講就走咗,好不安擔心會令人覺得我冇禮貌。佢喺Line有同我講「對唔住」但我冇理佢。我唔知點做,係咪其實ok㗎?//

🌚然後日本網民積極回應。
#識睇梗係睇留言系列

作為日文老師,我想指出幾點
1)語氣似乎係十多歲女孩子?
2)因為用字十分工整,所以N4嘅外國人就睇得明(🙈少見㗎)
3)原文其中有一句完全無頭無尾,要靠估先知道邊個係主語,但日本人都毫無困難咁理解成功。喺日文其實好典型,但如果你都順利跟到~咁就證明你嘅語感都唔錯喇~
4)最後「まだ大丈夫でしょうか?」簡直令姐姐想敲桌面「何が大丈夫〜〜!!🙄」
5)「講座」佢打錯字做「講和」

◎むりやり – 夾硬嚟
◎すぐに – 立即
◎リビングに〜いる – 斷開咗,不過放埋一齊就睇到係指「父母喺客廳」
◎行儀(ぎょうぎ)のよくない子 – 行止不端
◎スルーする – 無視(口語)
◎どうしていいかわからない = どうしたらいいかわからない。唔知自己應該點做。

🔎 https://detail.chiebukuro.yahoo.co.jp/qa/question_detail/q13254525443

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。