一射一会

#時事日語 🚬🔞「一射一会」
:
小天使精選內容
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
早幾日嘅新聞。呢位佐野(さの)さん,因為販賣自編自導自演嘅4仔所以被人拉咗。

招募女參加者嘅辦法就係用呢個「一射一会」嘅Twitter account(其實被人拉咗之後已經有「たろきち3代目」出現,真係春風吹又生)。

估唔到犯人咁附庸風雅😌
要知道「一期一会(いちごいちえ)」裡面嘅「一期」其實是佛教用語,指人從出生到死亡呢段時光,而「一会」則指人嘅聚會、集會。「一期一会」語出茶道宗師千利休弟子「山上宗二」之口,佢形容同樣嘅人喺同樣嘅場所舉行茶會,恐怕一生之中只有一次,代表主人與客人都要竭盡誠意去看待這一刻嘅唯一嘅相遇。後來就衍伸為人與人、事、物相遇嘅珍貴,然後🙈犯人將佢改咗做「一射一会」🔞。

由於「一期一会」本身已經係特別讀音,我哋一齊估下日本人見到呢個「一射一会」會打算點讀?#認真學習日語嘅毛聞!

佢直接承認犯罪,而犯罪理由係:「自分の性欲を満たしつつ*、金を稼ごうと思った」
(諗住可以一邊滿足自己性慾,同時賺錢)。完。個故仔就係咁簡單🤪。
不過已經賺咗1600萬yen咁話。

〜つつ… – 表示同時進行2個行為,「〜つつ」屬於提及的第一個行為。
「〜」位置係動詞。譬如「思いつつ、しゃべりつつ…」。屬於N2文法,可以話係N5文法「〜ながら」嘅高級版,靚d~勁d~型d~(誤🤣)

#佢被人拉咗㗎喇

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。