豆豉鯪魚

🚬人世間嘅所有相遇都係久別重逢,我講緊嘅係留學生同豆豉鯪魚嘅緣份。

留學生(我哋稱呼佢做A君)見到豆豉鯪魚認為係「故人重逢」😮‍💨🚬
(咳咳…唔好咁快覺得故人重逢or唔好覺得同罐豆豉鯪魚係故人啦…你起碼要見到波多野結衣先咁講丫嘛🤣)

先介紹下鯪魚嘅日文名來自日治時期嘅台灣。廣東話「鯪魚」,台語叫做「鯁魚(ケンヒー)」,並非日本本土魚類嚟,所以一般日本人其實唔知道係咩嚟。呢d罐罐亦要喺中華食材店先有得賣。

香港賣HKD24.9,佢只售350yen(HKD21.7),我諗佢並冇「突破」物離鄉貴嘅定律,只係因為香港嘅土地問題已經好嚴重姐🙈

日本係有好多好好食嘅嘢,不過人在異鄉的確係會掛住屋企飯嘅。你睇下譚仔三哥排晒隊就知啦!#蛋老師 留學時期曾經喺新大久保見過800yen(HKD50)一舊臭豆腐🫣…都曾經有衝動想買㗎。

出發留學前好好計劃,TAMAGO亦會喺大家出發前舉辦入境手續Briefing,到時前輩們就會提醒你要帶d乜嘢,希望幫助到各位同學更快適應當地生活啦

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。