怎麼可以吃兔兔😗🐰

W hotel因為喺復活節推出自助餐,當中有一款限定菜式「手撕兔肉配鷹嘴豆醬」引發風波,最後從餐牌剔除。

好多人都知道歐洲人嘅game meat係包括兔肉嘅,咁日本人呢?
答案係「食嘅」。

兔兔在傳統日本文化裡面屬於「獸類」,數量單位係「羽」,亦即係同鳥類相同。昭和40年前後(大概1960年代)喺信州遠山郷仍然屬於普通日常食材,即使現代有意識食用兔肉已經很少見,但傳統文化裡面屬於「食用動物」。

根據《新三河風土記》記載,因為一些典故,所以歷代松本藩主都會於農曆12月29日獻上「兎の吸物」(有兔肉的「根深汁」)給將軍家。

明治時期也飼養兔作為食肉、提供毛裘作為軍用的,最高峰期飼養數量達到600萬隻,終戰之後銳減到從一般民眾生活裡面消失的水平。

不過因為免治兔肉粘度高,所以譬如香腸火腿等加工肉類裡面係有添加的,日本每年進口量達到幾千噸。所以一般日本人可能唔係好發覺自己其實係有食過嘅🫣
所以我諗「手撕兔肉」+「復活節」呢2件事加埋一齊刺激咗大家神經吧?

◎うさぎ
◎1羽、2羽…

仲有網購㗎: https://item.rakuten.co.jp/musubi-lb/akhn302/

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。