身長 vs 体長

Q:3.35メートル?どんな感じ?
A:こんな感じ!(倒)
細細聲🫢新聞報導員會咁攤喺地展示長度,真係分分鐘係「日本限定」。

咳咳~~(形象!)
福井縣小浜市(おばま し!係呀!就係Obama city呀!🤣)罕見出現或活著飄浮到海岸邊嘅ダイオウイカ(大王烏賊🦑),長3.35米🫣。

留意大家都係長度,呢度出現咗2個生字
◎身長(しんちょう)- 專門指人類站直之後,地面到頭部的長度。以可以稱為「背丈(せたけ)」或者「身の丈(みのたけ)」
◎体長(たいちょう)- 專門指動物的身體長度。不過量度方法約定俗成因應種類有別,哺乳類由頭到腳(唔計尾巴),魚類則由頭到尾鰭根(指身體連接尾巴最末端部分)。

唔好用錯哦~

🚬我知大家想問乜嘢。係,日本呢個食魚嘅民族對呢種世界最大無脊椎動物嘅味道有詳細答案🤪。
👉🏻「難食」です。因為呢種深海動物渾身肌肉遍佈含有阿摩尼亞成份嘅細胞🙈

🔎 https://www.fukuishimbun.co.jp/articles/-/1535767

#隻手仲拎住個mic🎤

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。