《鹹蛋超人與我》係母愛❤

有日本網民(其實係なつきハマーンカーン🤣)因為即將要去睇《シン・ウルトラマン》(新.超人力霸王。我唔係好願意用奧特曼呢個名🙈)所以講出自己細個嘅故事。

なつき(唔需要問,人地一直以來隱藏得咁好,並不容易在字裡行間透露性別端倪🤣而且今次重點唔係佢性別。)小時候曾經有嚴重的小兒哮喘,然後引發肺炎,處於「死ぬ寸前だった(瀕死)」。媽媽問佢「何か欲しいものはない?何でもいいから(有冇咩想要?咩都得)」結果佢就話要巨型ウルトラマン模型。

媽媽四處奔走,玩具店通通都拒絕因為店頭陳列嘅巨型ウルトラマン係display用,唔可以賣畀佢。媽媽實在冇辦法,唯有直接聯絡円谷(つぶらや)プロダクション。

媽媽說「うちの子がいつ死んでもおかしくない状態なので、大きなウルトラマン人形を作っていただけないでしょうか(我屋企個小朋友隨時都會死,可唔可以拜託你哋做個大嘅ウルトラマン畀佢?)唔知10萬yen得唔得?」「涙ながらにお願いしたところ 円谷さんが『考えさせてください』(媽媽流著淚懇求,円谷當時回覆「我哋考慮下」)之後就一直都冇聯絡)」

之後突然有一日就收到円谷寄嚟嘅一個大箱,裡面有なつき心心念念嘅特大ウルトラマン模型,同當時嘅なつき差唔多大(一個5歲小朋友咁大!)。

於是媽媽即刻帶埋模型入無菌病房,不停同なつき講:
「ウルトラマンが助けに来たよ。一緒にお家に帰ろう」
(鹹蛋超人嚟咗救我哋喇!我哋一齊返屋企啦!)
就係靠呢一個模型,なつき表示相信係鹹蛋超人嘅力量,所以最後佢果然奇蹟康復出院。

媽媽事後有親自拜訪円谷,佢知道10萬yen可能唔夠,所以佢塞咗15萬yen俾對方(來自事後接受訪問時補充嘅細節)。

なつき表示佢最鍾意「一番最初のウルトラマンやセブン、エース、ジャック、タロウ(ウルトラ6兄弟)」

成件事都好有愛,而且因為呢個故事,世界挽救咗一個小朋友,而佢長大之後成為咗模型師。
夢想同相信嘅力量真係好重要❤💪🏻

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。