《Chill Club頒獎禮》爆出好多金句

敲檯為增加我哋嘅實戰能力!!我哋即刻學下。

(頭盔)不過一邊睇一邊笑(都唔記得自己有冇姨母🙈)又一邊拍手,我暫時淨係記得返呢幾句🤪請大家一齊補充下。而且表達方法唔止一個,「總之我同你講」

◎「總之我同你講」- とにかく、言っとくね。
總之:とにかく
我同你講:要注意呢個位置不適合選擇「教えてあげる」。字面意思是全對的,不過態度完全不適合。「教えてあげる」帶有從上而下的教訓意味,而剛才似乎是一個安撫,告訴對方一些「你不知道吧?其實是這樣的」的事情。「言っておく」省略→「言っとく」。

◎「睇整體㗎」 – 全体を見るんだよ/全体で考えるんのよ!
整體:全体(ぜんたい)

◎「成件事好正」- 全てイケてるぜ!
正:呢個廣東話本身帶有嘅意思真係多到可以寫1000字。剛才似乎是指「nice」「效果理想」,所以 #蛋老師 選用了一個較為口語化的字眼「イケてる」。「イケ~」係用カタカナ寫的,冇乜特別原因,咪就係因為型lor~

◎「飲多d水」- 水をもっと飲んで!
多d:指更多。已經有飲水,但果條女❤係叫大家飲更多。保重身體先可以考好個試哦!

◎「飲多d書」- 本の内容をもっと呑み込もう
飲 – 🤣明顯嘅口誤。不過日文的確都有用「生吞」解作「理解」嘅表達。「呑みこむ(のみこむ)」。考生們加油哦~

◎「唔好死」- 死ぬな!
唔好 – 「~な」尤其係好man嘅場合,直接用命令形其實語氣好適合💪🏻 人冇事先可以做到世界冠軍❤💪🏻

#公器私用 #又有機會貼相🤣
#Alfred好Pro
#六膠好正
#BlackMirrorVSMirror
認真的…其實睇整體成件事真係好正

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。