麻疹病徵

沖繩爆發麻疹(D8型),醫生話佢嘅病徵同感冒好類似,在日本萬一唔舒服,就要儘快去睇醫生, 今次先就麻疹有關嘅病徵做咗條片,時間關係沒有涵蓋太多其他病徵。如果有其他想知嘅講法,歡迎提出。希望對大家有幫助。

🌟鼻水(はなみず) が 出ます
🌟熱(ねつ)が でます
🌟咳(せき)が でます
🌟麻しん(はしか) – 麻疹的「疹」字因為是「常用漢字」(日本政府頒布的漢字標準,現在共有2136字)以外的漢字,所以「麻疹」寫「麻しん」。但一般日本人普遍對這疾病都用日本自古以來(🙄純粹學下d高官,我意思係「和語」)嘅讀法係「ハシカ」。マシン這個讀法是醫學名詞,認識的人不多。例如感冒、風邪(かぜ)、醫生叫他「急性上呼吸道感染」(攤手)

預防勝於治療,大家看看梁醫生怎麼說: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=161878597841484&id=154254105270600

君醫醫療服務中心-梁永堃醫生 Dr. Leung Wing Kwan

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。