🙄香港人又蜚聲國際

苦主接受了香港人嘅講法,覺得係租車公司全錯。
但⋯香港冇欄住就真係可以喺住宅區周圍泊?
全文有點長,但都忍唔住譯晒,大家睇睇。
唔好利用人地嘅善良,更唔好搞到神憎鬼厭,自重啦。

另外,用日文道歉最低限度要識講
すみません(su mi ma sen)

🤦🏻‍♀️真係好唔好意思。

//妻子給身處別處的我打來電話☎︎

「外出之後回家,我的車位停了一輛有外國人租車標誌的車。我已經打電話給租車公司。」
我立即回家,駕駛者仍然未見出現,租車公司的人在趕來。

「租車的人沒有聽電話,我取後備匙到現場立即移走它。」
扮咩即時處理?唔洗講都要啦下嘛?
已經係之前已經有嘅問題。
毫不猶豫立即報警。為什麼這樣說是因為同一間租車公司已經係第3次。我講清楚D「OTSレンタカー 沖縄OTSレンタカー 沖縄OTS」之前2次我都已經立即給租車公司打電話怒吼過『唔好x隨便為賺錢租車俾唔守規矩嘅外國人!!』

等了一會去了港川外人住宅エリア的香港人情侶回來了,聽講去了吃撻。我用斷續的英文跟他們說「警察跟租車公司來之前,你們也有義務等著。你違法停車。」

這是同一個違規事故的第三次(連同同一個住宅範圍其他車位的話已經目擊過10次以上),所以浦添署的警察來了,我打算要他們嚴重警告租車公司。

不久巡邏車跟租車公司2個職員出場。
我跟租車公司職員說「你要好好地講解令佢地明白先可以交車俾佢地。做唔到就唔好左手黎右手去咁租車外國人周圍揸!外國人旅客嘅交通意外都增加緊啦?亂租車出去俾D唔明規則嘅pk其實同提供殺人凶器冇分別。遲早有人死!萬一你屋企人受害係咪冇問題?」

佢俾我睇嘅一開始租車合約地確係有英文、中文、韓文etc語言的。
上面有寫「要清楚確認是否可以停車位置」。但租車人士當時係現場話「第一次睇到(呢條條款)」。
即係你地太忙,所以流水作業咁簽約啦👽
車內都有貼相同意思的sticker,租車人士話「冇睇到」。即係你地冇讀俾人聽啦👎🏽

據說「香港國內如果不能停車位置一定有閘。冇閘即係人人停得」咁話。
原來係咁,咁我我明白喇,屋企前面的大廈投幣停車場係有閘嘅,所以佢地認為「唔停得」。

那個OTS租車公司職員看著這個溝通,才無力的表示「我第一次知道香港人停車的觀念。」

學野啦。
OTS冇下次喇💪🏽//

原文: https://www.facebook.com/groups/192124331119064/permalink/896489637349193?sfns=mo

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。