微笑口罩😬

呢個叫「スマイル・マスク」。
由多慶屋一位店員的一句「我們零售業的店員每日跟顧客接觸,其實臉上有笑容但不能傳達給客人」,於是製作出這種口罩。
誠意真係滿分💯!我覺得當大家靜止地望著你都仲ok,眼睛對望開始講嘢或者佢低頭做嘢(但個樣咁😬)就突然變咗笑片🤣🤣🤣
🙈🤣係咪得我一個被畫面擊中笑穴?
定係我笑點太低?
順帶一提,日文係有笑穴呢個講法㗎😬😬,畢竟針灸推拿呢d傳統中式治療一早已經東傳嘛。
★笑いのツボ(わらいのつぼ) – 笑穴。ツボ 其中一個意思就係穴位,習慣用katakana
★笑いのツボが浅い(あさい) – 直譯係「我嘅笑穴好淺」所以好容易按中嘅意思,一掂到就笑喇🤣。即係「笑點低」喇。
🔎 https://video.mainichi.jp/detail/video/6188039522001

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。