IT狗 結局篇(上)AI George是朋友

最後一集睇到 #蛋老師 就快精神分裂😩一個鐘頭內幾次又喊又笑咁。
阿信成長成為一個為自己決定負責嘅人,私伙「先人Chatroom(即係阿信媽)」告別😢有10個🧅

◎ずっと決めてあげてはいけないからね
(媽媽唔可以經常幫你做決定㗎。)
先人離去了,但仍然「陪伴」。
這一種「陪伴」,日文會用「見守る(みまもる)」,就是看著/守護。
而死亡,日文也有一個很優美嘅用字,叫「(天国へ)旅立つ(たびだつ)」,意思係「啟程」。

◎友達

日文裡面朋友嘅近義詞有好多,可以想像「友情」係一種對呢個民族非常重要嘅感情以下各有少許差別,大家記多幾個字☺️。

味方 – 盟友。會救你/撐你嘅人
仲間 – 夥伴。會互相拯救嘅人
親友 – 知己。能夠推心置腹的人
友人 – 「友だち」同義,較為書面語
相棒 – 拍檔。是缺一不可互相扶持的夥伴關係
其實無論George定係阿媽,都係一種陪伴。但最後當事人都係要自己一個人做出選擇,並勇敢為此負責,所以係一種成長吧?我覺得AI George同AI Moby最大嘅分別係,George曾經係一個活生生嘅人(好吧😩感性令我愚蠢)

#Mirror出大絕跳ASAP到底擋咗幾多分鐘?
#世伯好正 #開開好正 #Never好正
#差d以為會問茄蛋飯幾錢🤣
#萬鈞滴眼淚好正
#機會係留俾有信念嘅人
#共勉之

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。