日本駐烏克蘭大使

時任日本駐烏克蘭大使原來係香港人熟悉的一位人物。

現任日本🇯🇵駐烏克蘭🇺🇦大使 松田邦紀先生
其實亦係較為香港人熟悉的一位 日本駐香港🇭🇰大使(2015-2018年),之後調任巴基斯坦(2018-2021年),於2021年開始駐烏克蘭。
稍為google一下就會發現佢駐香港期間行動親民,多次接受媒體訪問,譬如談及「日本人唔食三文魚係咪真㗎?」。亦係城中推動日本文化盛事「日本秋祭」的第一推手。

參考烏克蘭日本領事館紀錄,松田大使年輕時曾經專修俄語,廿多年前曾經駐俄羅斯,如此一號人物駐當地在此等形勢絕對有莫大幫助。

當地日本領事館似乎維持運作,據當地日本人估計約100人日本人因為各種原因未/不能離開,領事館為此特別開設Twitter Account提供安全資訊給國人。

🔎 https://www.ua.emb-japan.go.jp/files/100256359.pdf

同學問「唔知可以點幫佢哋」,有同學答得好好「關心下/幫手share下資訊等多d人關注事件都係一種小幫忙」💪🏻
#StandWithUkraine

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。