Omakase

🚬話說😮‍💨大家唔需要再send呢條片俾我喇🫣 #蛋老師 已經睇咗。謝謝。

我知道大家好熱切討論「師傅到底係咪扮日本人」,不過請俾我講句可能唔太啱聽嘅說話「國籍同skill關係其實不大🫣」。大家夠係香港人啦,唔通你又識截拳道咩?(係係係…原來你識如來神掌,係唔洗話我知嘅)。香港人煮沙嗲牛就好食咩?🤣

本地亦有好多非日裔日本料理頂級大師,呢個係個人修行嘅問題。
日本人就天生識教日文嗎?咁香港人識唔識教廣東話?🤪
其實omakase只係由佢發辦, 唔代表一定高貴好食㗎。平時阿媽唔問你食咩
夾硬煮果啲都係omakase嘅一種(例如蒸蟹柳🤤)佢發辦,你又信佢,大致上就係咁。

◎おまかせ – 直譯即係「拜託你」「交由你處理」嘅意思嘛

題外話:「係咪日本人」本身嘅定義好複雜😮‍💨係identity亦包括好多大家傳統意義上嘅主觀理解。細細聲🫢曾經都有人查詢TAMAGO嘅日文課程,然後打電話嚟問「你哋d老師係咪純種」😳(我都想知我係咪有天使嘅血統😇)

如果一定要得到個答案滿足下好奇心,咁我認為呢位師傅符合大家傳統意義上嘅日本人。yes。

一定好多同學未見過日本男人充滿大國氣息🤣踎低食煙、un腳、着短筒半透明絲襪…應有盡有㗎。日本阿叔唔一定係「イケおじ(靚佬阿叔)」㗎!大家面對現實啦

當然好唔好食就見仁見智啦,咁佢打開門做生意,願者上釣㗎嘛。大家焦點都係放返喺食物同服務質素度啦,語言真係蘑菇㗎。

好~呢個話題「完」。報名學日文啦~(突然sell自己🤣)
👉🏻https://www.tamago.edu.hk/course/regular.php👈🏻
之後親身去日本食omakase果陣可以同師傅傾計lor~

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。