寶塚《醜女25條》

冇笑容
唔講多謝
唔讚好食
雙目無神
冇靈魂(原文「精氣」係指萬物根源之氣 )
長期嘴角向下「へ」(即係黑口黑面啦)
沒自信
冇希望冇信念
唔知道自己生得醜(對外表冇自知之明?)
講嘢細聲又閃閃縮縮
成日覺得自己啱晒(「思い込む」- 深信)
發牢騷 (成日呻…)
怨人
最叻卸膊(日文用字好文雅,叫「責任転嫁(せきにんてんか)」)
成日覺得四周圍都唔好
妒忌
Hea人 (「尽くさない」- 不盡力)
唔信人
自大又傲慢(「ゴウマン」- 傲慢)
唔接受人哋忠告同建議
小小嘢就覺得受傷
諗嘢悲觀
冇危機意識
本身存在令周圍灰暗
無論對人生定係對工作都冇意欲
宝塚歌劇団(たからづか かげきだん)屬於日本國寶級別全女班歌劇團,成立於1914年,全部成員均為未婚少女。少女投考的合格率大約只是1000人中選取40人,考核的固然是外貌,但亦講性格和心靈。寶塚的座右銘是「清く 正しく 美しく(清純、正直、美麗)」,前成員貴城けい談及《宝塚の「ブス*の25箇条」(醜女25條)》如上。
雖然寶塚係以歌舞聞名,不過由於寶塚嘅誕生係源於阪急電鐵嘅發展 – 開設日本首間車站上蓋百貨公司「阪急百貨店」,為吸引顧客到訪而設。所以一直發展到今日寶塚歌舞剧團成員其實係阪急電鐵嘅員工🤪(所以自我介紹果陣可以講「鉄道会社の社員です」?🤣誤)。

其實寶塚成員有個專稱叫「タカラジェンヌ」,來自和製法文(takara+jennu) ,由パリジェンヌ(巴黎女生)裡面拆組「~ジェンヌ」而成。

◎ブス* – 其實男女通用㗎~ 🤪世界上樣樣都有歧視,醜係好公平嘅

相由心生哦~靚有好多種,不過知性美同善良友善一定佔一席位❤
#蛋老師 好期待今晚嘅肥美人❤

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。