【蛋老師微觀日本 163】關於「僕」這個自稱

最近 #蛋老師 在正式的場合跟同學們見面,當中有同學自稱「僕(ぼく)」。了解過之後發現這位喜歡動漫的男同學原來誤會了”因為經常聽到動漫角色這樣自稱,所以模仿了”。

大家要注意這個「僕」字雖然看起來很謙卑,不過並不是正式場合應該出現的自稱,要小心喔!模仿學習係好好嘅方法,但記得要注意找一個人設同自己、同現實情況相關的角色呀。

至於有關女孩子自稱「僕」,節錄了達人意見如下:

//以下內容為個人所以所聞,無針對,請唔好對號,因為我都明白人人有自己點叫自己,舒服就得。我都係響自己TL吐下糟嗟,真係唔好介意。
是咁的,朋友的朋友之中,有一位女性,會以「僕(ぼく)」黎稱呼自己。其實係無問題嘅,可以睇返好多ACG範疇入面,都會有呢類「ボク少女(しょうじょ)」嘅角色,但係ACG還ACG,真實世界還真實世界,我都唔講外表果樣野啦。人地ACG入面果啲「ボク少女」咩年紀,現實果啲又咩年紀。萌就萌,唔萌就叫痛架啦。//

鳴謝達人: Ami

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。