【蛋老師微觀日本 171】男裝和服

信我,男裝和服一般雖然顏色比較沉實,但魔鬼絕對在細節。
例如日本松田邦紀大使和蘭桂坊之父盛智文先生身上這套和服用嘅「大島紬(おおしま つむぎ)」
「大島紬(おおしま つむぎ)」是織造法的名稱,是鹿兒島有超過1500年歷史的特產。因為編織方法繁瑣,用料上乘,有「能承傳三代」之說,所以是高級和服用料的一種。而且由於高價和普通人不容易認證真偽,市場上並不流通,簡直一貨難求,亦有「証紙」分辨真偽。平民曾經一度被禁止穿著大島紬,和黑砂糖一樣,古代是薩摩藩(現鹿兒島)重要財政來源之一。

所以~講究嘅人唔係單單睇”個花紋襯唔襯我”咁買和服架,而係會講究埋個布料係用咩織造法,穿出來質感和透氣如何如何。

男裝和服,屬於「低調地高調」玩意~

#蛋老師 悄悄側聞咗(語言偽術嚟~ 即係八卦咗)呢套”唔太起眼,成熟穩重”嘅和服價值⋯😏哼哼哼~~(掩嘴馬騮)

關聯詞彙
黑砂糖(くろざとう)、黒糖(こくとう)
薩摩藩(さつまはん)
パタン - Pattern, 花紋呀~

証紙是這樣的: http://himemaru.net/find/2009/10/23/23f_shoushi/

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。