NHK為虛假照片道歉

安室奈美恵(あむろ なみえ🧐識讀掛?)因為已經宣布咗引退,12月31日當晚係最後嘅紅白演出。

但因為種種理由,其實佢冇喺現場上台獻唱,而係喺附近嘅studio直播,地點保密。於是自然冇記者可以影到佢相。結果就靠NHK派喇。
當時有記者問起「呢張唔係30號嘅相咩?」,有人明知而繼續講大話「係正場嘅相」。

4號穿咗煲之後,高層再次確認就發現的確係30號影嘅。員工解釋「因為安室方面只准許影彩排,咁studio、服飾等又冇差異。於是幾個職員就決定當正場嘅相咁派,以為大家唔會介意」

結果高層冇講「你地冇做錯到」
而係道歉👈🏼

關聯詞彙
謝罪(しゃざい) – 道歉
本番(ほんばん) – 唔係彩排,係正式演出。errrr 我唔知其他用法 😗
リハーサル – rehearsal 彩排。會省略為 リハ。

出典:https://www.huffingtonpost.jp/2018/01/05/amuro-namie-nhk_a_23324708/?fbclid=IwAR1NVPH607bRgR7SS97_McP28_acmTbJoMuvyaSRtUvT1W0Z4jDJOE7QIlk

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。