報名日文DSE揮手區 ❤

為響應全民DSE嘅最新城中話題,而且秉承玩都要好認真的原則 蛋老師整理左DSE日文試的懶人包。😬

#財爺俾大家的公民權益 #新石器時代考生注意 #已經無拉Curve超過10年 #不會影響應屆考生 #清晰指引單對單口試 #清晰指引考生之間走廊都不准交談 #唔係5星星 #係ABCDE

Q1 DSE日文考咩?
A1 即係Cambridge AS Level。3張Paper – 口試,閱讀理解及寫作,論文寫作。
Q2 考唔考口試?
A2 考。而且單對單,要發表要問答。😗
Q3 即係等如N幾?
A3 由於覆蓋範圍/考試形式/要求都不一樣,好難咁比。如果一定要用文法範圍比,我覺得大概是N3前段。🤔
Q4 有無MC?
A4 有。不過都有填充,又有寫文。
Q5 有無範圍可以預備?
A5 有。不過個範圍幾大。例如閱讀理解可以係過去20年來的報刊文章。
Q6 論文寫咩?
A6 1.5小時,600-800字。5選1題目。
Q7 論文之前出過咩題目?
A7 2017年出過 a)飲食 b)平等機會 c)運動 d)社會和經濟發展 e)自然保育
2018年是a)家庭 b)城市和鄉郊生活 c)哲學和信念 d)旅遊 e)文化生活和傳承
Q8 2019呢?!
A8 嗯~呢個精彩。其中一條係🤫「法律與秩序」,例如罪案的成因和警察的角色。好難?咁考生可以選「環境汙染」或者其他架嘛!

《總結》
千萬不要心存僥倖,當然考生可以選擇爛命一條式的「裸考」,但秉承英國人其他優良語言考試的特點,實戰能力才是這個考試真正要求的。就香港考生去年表現來看,發音和溝通能力是最弱項。直接搬出動漫對白更是不可行(嗯~有呀。甚至有考官講得出「應該有套戲好有影響力」)。考A(不是5**)除了需要實力,仲要有埋運。
皆さん!がんばりましょうか!!!💪🏼💪🏼

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。