學日文買口罩

🤦🏻‍♀️向來都係「XXX、學日文」,譬如「睇電影、學日文」、依家變成「學日文、買口罩」。
any肥,當政府又話封關不設實際乜乜乜,Amazon已經賣晒,外語當堂發揮力量。唔少留學中/旅行中嘅雞蛋仔都奮力協助「救國難(唔好表錯情誤會我講嘅係咩國。有關注開 #蛋老師 嘅朋友應該清楚明白😌)」唔通真係等國務院提供咩~
#再一次證明機會係留俾有準備嘅人嘅。
最後統一回覆「#情熱価格」唔係特價咁解🤣,係Donki嘅自家品牌名稱嚟,同埋唔係「熱情價格」🤨
補充少少生字
🌟ウイルス - virus
🌟バクテリア – bacteria
🌟ふつう – 普通
🌟サイズ – size
🌟やや小さめ(やや ちいさめ) – 較小。「やや」是副詞。代表「跟普遍標準相比稍為XX」,「〜め」是形容詞的變化,屬於比較級(comparative)。small 👉🏼 smaller
🌟マスク - mask。「マスクをつける」戴口罩,單位是「枚(まい)」

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。