微波爐豆奶雞蛋湯

抗疫在家無聊系列持續🤣除咗心理測驗,大家在家無聊不如整下微波爐豆奶雞蛋湯?😍
蛋老師andFriends團隊 誠意推薦🤤
蛋好食 湯好飲 😌
【材料】
* 豆乳 200ml(無調整のもの)
* めんつゆ(3倍にうすめるタイプ) 大さじ1
* 卵 1個
注意⚠️
豆奶 要用冇調整產品
めんつゆ 即係日式超市賣用來沾冷麵、蕎麥麵果d。要選擇可以稀釋3倍類別,用1匙羹。如果冇亦唔需要特別去買,屋企有咩上湯就用咩啦。
雞蛋🥚 1隻 ( ´ ▽ ` )ノ
作り方
1)卵を入れる。打蛋入適合微波爐嘅容器(譬如杯)
2)豆乳をいれる。倒入豆奶
3)チンする。叮。微波爐叮2-2.5分鐘。如果有火力調整就係500w或者中火。
注意⚠️ 要完全蓋住雞蛋,最多倒到容器嘅7成。到底叮2分鐘定2分半鐘其實視乎容器厚度和你自己對雞蛋流心效果嘅喜好。
喜歡可以自己加少少其他切細嘅蔥花、胡椒粉。同學日文一樣,總之都係勇於失敗~ 努力嘗試~自己調整🤗
成功咗可以上載相片睇睇?(๑・̑◡・̑๑)
errrrrr 萬一失敗咗都可以上載嘅🤣
來源: https://twitter.com/kaorun6/status/911015044732899328?s=21
#香港加油

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。