首相の「全集中の呼吸」

背景是…菅義偉首相對在野黨立憲民主黨的江田憲司議員有知遇之恩。
江田投身政界正正就是因為菅義偉帶領。如今時移勢易,兩位屬於政敵立場,江田表示「深深感慨」「自己從來沒想過有如此一日來臨,不過首相可能一直最渴望見到(此畫面)?」
然後首相回答「因為是江田你,所以我打算用『全集中呼吸』答辯」。(指著首相席)「我亦從來沒想過會坐上這位置。所以不是相反嗎?我用同一個心態邀請你加入自民黨。最後發夢也想不到大家會變成這個立場,可以在國會論戰。」
對話內容帶有濃厚動漫熱血色彩~!
補充一下,首相個樣雖然沒有很man,但其實偶然做d嘢都幾man。譬如佢似乎一開始冇諗過投身政治,但結果都係成為重要政治人物。通常呢種層次的政治人物,屋企家爺仔乸都要訓身支持,但佢答應佢老婆,「你咩都唔洗做,做自己就可以。」
結果佢老婆又真係從來都唔洗出嚟站台,嗯~係個好man嘅男人🥺
🤔菅首相越來越識玩。
註:件西裝同個額頭係我好粗糙咁P嘅,但句對白係堅嘅🤣
🔎 https://www.asahi.com/articles/ASNC24V5ZNC2UTFK011.html

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。