大叔的愛 香港版

Trailer 有經典場面,蛋老師覺得呢句說話「進可攻退可守💪🏻」(?)同學們都應該學🤘🏻
原裝日本版嘅呢句對白係
「俺はロリで巨乳が好きなんだよおおおお、くそおおおおー!!!」

◎ロリ ー ロリコン的省略。即係所謂嘅Lolita Complex🙈。泛指(從男性角度出發,喜歡甚至迷戀)外表年幼的女生。不過實際上似乎很多人說自己蘿莉控其實只是外貌協會會員地喜歡後生女,而並非所謂性癖程度。

◎巨乳(きょにゅう)− 唔洗解釋啦下嘛?🤣 而其實之前應該已經出過有關嘅post。

◎くそ − 之前係呢個專頁都已經討論過上下2集有關日文粗口。當時就已經提過「當廣東話粗口好多性器官同問候娘親,日文就好鍾意講屎💩」。純粹大家取態不同,對於雙方母語人士來說,攻擊力是一樣的。所以如果俾我揀,我會翻譯成「Diu你~~~」

結論:香港版對白翻譯成「大波妹」,可謂神來之筆❤
今晚首播喇~ 有d期待

#唔係賣廣告
#我真係教日文㗎🤣

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。