【蛋老師的日常】教師力向上勉強会

簡稱:「蛋校圍爐飯局」🤣
議程:討論下半年課程、教師養成班、教學手法調整、遇上奇人異士處理手法、課堂軼事趣談、互相恥笑失誤並舉行吸取食物中養分儀式(以證實老師們並不能靠光合作用生存)。

冇冇冇….我哋冇俾新玩具吸引住,冇用手篤投射影像,冇唔睇說明書亂按,冇一窩蜂齊齊藍芽連接,冇開咗腳架出嚟唔用,最重要嘅係,冇唔識用💪🏻。
為專心吃飯和討論議程,「細過塊餅乾/無線/好光/頂部自帶滑鼠/好靚仔/有質感」的新玩具已被沒收。完。

不停調整才能與時並進,希望各位同學繼續與我們一起「教得開心 學得開心」❤
◎教師力(きょうしりょく)- 作為一個老師的教學能力。譬如如何導入新的概念,課堂進行時的管理和設計等等。
◎向上(こうじょう)- 精益求精,追求更高的質素。
◎勉強会(べんきょうかい) – 學習大會

係時候又曬一下師資: https://www.tamago.edu.hk/about/tutor.php

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。