【姜B暈咗🥺】日本藝人工作型態

全城姜太/準姜太都處於「你蝦我個仔/男友/老公」情緒當中,大家都需要 #抱抱 🥺

不過…香港連返朝九晚五嘅都OT到天昏地暗,藝人本來就已經屬於工作時間不穩定工作,實在很難怪責哪一方,花姐一定都好長工時🥺
其實全香港🥺包括藝人在內,是不是都在不分晝夜哋工作?
還是都可以重新反思一下生活方式和你10年後想過嘅生活?如果現在過得不容易那不要緊,記得那需要改善,將來一定會好起來的。

剛巧日本有律師最近發表過有關藝人工時嘅法律觀點,順道分享一下:
日本法例規定18歲以下人士不能於23:00-05:00之間工作,所以(考慮到表演後的善後事宜和歸家路程等等)幾乎每年紅白都發生仍然是高中生的藝人,於20:00前完成表演的情況。

成年人藝人的話,日本以薪酬計算方法/接job的自由/事務是否受監督/時間和地點的拘束性/代替性/專屬性等等多項考慮,(強調⚠️並非合約Title)將之分類為「労働者(worker)」或者「個人事業主(Freelancer)」兩大類。前者仍然受一般勞動法規管,即每日8小時而每週不多於40小時。可惜就算係咁,實際還是有很多不理想情況出現🥺。

法例規管不到人心,好窩心見到魯生啱啱先講完話班同事「個底,應該心地好」,藝人的黃金期好短暫又有很多不穩定因素,我相信ViuTV是一個聽到各方意見嘅平台,大家俾d空間俾d時間佢哋吧。

不過….我都想弱弱的舉手,希望各位藝人都唔洗長期著冬天衫🙈同埋希望有多少少時間休息。排舞~訓覺~最後都反映喺表演質素上。
就好似日文老師們備課同保養聲帶咁。
仲有姜B自己都要注意飲食身體和心理健康🥺

最後ですが、ゆっくり休んでくださいね❤。
元気じゃないときは大丈夫だと言わなくていいから。

#姜B關心車禍死傷者情況
#姜B多次關心病重粉絲
#7分鐘無言直播
#姜B唔洗太快長大
#姜B做返姜B就得㗎喇
#我好鍾意疊字判判官果陣
#快d搵人抱抱蛋老師

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。