明けましておめでとうございます⛩

明けましておめでとうございます⛩
新年第一日介紹一個日本田徑界「スーパールーキー」(超新星)。

🌟不破聖衣来(ふわせいら)
好二次元嘅名字。同佢個名一樣咁受注目嘅係佢喺田徑賽事嘅成績。
佢來自體育世家,祖父曾經喺日本代表,家姐一樣係長跑選手。
14歲時以 9 分 54 秒跑完 3km,一鳴驚人。
(註:3km一般人大約需時12-15分鐘,王軍霞1993年20歲時跑出的世界紀錄是8分06.11秒)

2021 年佢以未滿18歲之齡,喺 20 歲以下嘅「日本女子越野錦標賽」以 19:49 秒完成 6 km賽事獲得冠軍,全場只有佢一個人喺 20 分鐘內完成賽事,比其他一眾 18、19 歲的對手明顯屬於另一層次。

同年4月她以 15:48 秒獲得「日本学生陸上競技対校選手権大会」 5km冠軍。
呢場比賽可以話係佢嘅代表作:
前 3km都同其他選手一齊跑,以 9:23 秒完成。之後佢開始加速拋離其他對手,第 3、4km以 3:5 秒(?!)完成,最後 1km更以 2:58 秒(!?!?)完成。
同時打破大會紀錄更打破個人最佳紀錄😳!
絕對係一個超級強者。

對我來說,重點係個名實在太型💪🏻 #這是黃金聖鬥士

↓日本人對佢暱稱為
#陸上界のフワちゃん❤(因為藝能界有另一個フワちゃん)

Related Post

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。